Digital Retail 2022

Covid-19, tech-giganternes indtog, ændret forbrugeradfærd og fokus på databeskyttelse. En cocktail, der det seneste år til halvandet har intensiveret digitaliseringen af detailbranchen.

INFO

  • torsdag d. 11. november 2021
  • 09:00
  • DANSK ERHVERV, BØRSEN, SLOTSHOLMSGADE, 1217 KØBENHAVN K
Tilmeld

De store forandringer i forbrugernes adfærd har sat detailbranchen under pres. Nu skal der justeres og innoveres, hvis man vil vinde markedsandele. Branchen er nødt til at følge, tilpasse sig og endda bidrage til den digitale udvikling:

  • Hvad er det ideelle snit mellem den fysiske og den digitale forretning?
  • Hvordan forbliver vi relevante for forbrugerne og giver dem den oplevelse, der får dem til at komme igen?
  • Med hvilke data og platforme bør vi bygge fremtidens gode kundeoplevelser?

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer