Gør telefonkontakten behagelig for dine potentielle kunder: Sådan gør du

Telefonen er et vigtigt redskab i markedsføringen og en relativt hurtig og billig måde at kontakte kunder på. Hvis du gør ellers det ordentligt.

Om telefonkontakt er den rigtige løsning i din situation afhænger bl.a. af formålet med samtalen, hvor god du er til at sælge pr. telefon og forhold vedrørende produktet/serviceydelsen.

Hvis produktet/serviceydelsen er kendt af kunden og måske endda bliver købt regelmæssigt, kan du fint bruge telefonen til decideret salg. Hvis der derimod er tale om en helt ny kunde eller et helt nyt produkt/serviceydelse, er det oftest nødvendigt at aftale et møde forinden.

Den største forskel...

Vil du se mere?

Bliv medlem af IVN og få fuld adgang.

Allerede medlem?

Log ind
IVN IVN

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer