Vi tilbyder lige nu at lave en Gratis Videogennemgang af din Google Ads Konto eller en teknisk SEO Rapport af din hjemmeside med tilhørende video. Du vil få feedback på, hvad der spiller godt og hvor der eventuelt er mulighed for forbedringer. Dette er chance for dig, for at få professionelt indblik i din forretnings markedsføring! Som en ekstra bonus kan du se videoen, når det passer dig – uanset om du sidder derhjemme i dine underhyler eller på dit kontor, det er helt op til dig 😀
77 annoncer fundet · 0 tags valgt
Den virtuelle bogholder består af et velkonsolideret team der sikrer at små såvel som store virksomheder kan få kvalificeret online bogholderi og rådgivning på en nem, billig og enkelt måde. Alle vores ansatte er danske og vores kvalitet følger dansk standard.
Absolut billigste pris på markedet.
Vores timepriser ligger fra 200 til 250 kr/time afhængig af antal timer.
Hvilke ydelser leverer DVB?
DVB leverer ydelser indenfor:
- Finansbogføring
- Kreditorstyring
- Debitorstyring
- Momsadministration
- Lønadministration
- Afstemninger
- Virksomhedsrådgivning
Hvorfor skal jeg vælge DVB og ikke bare ansætte en bogholder?
Det største udbytte vi ser hos vores samarbejdspartnere, er den besparelse som der er at hente ved at bruge os kontra at ansætte personale internt i huset.
Ved at udlicitere bogholderifunktionen til DVB slipper man for de overhead omkostninger der er ved at have en medarbejder ansat som pension, ferie, sociale ydelser såsom AUB, ATP, uddannelses- og barselsfonde og måske også en sundhedsforsikring.
Alt dette munder sig typisk ud i et tillæg på 35-45% som man tillægger medarbejderens løn.
Med andre ord så kan du ved at udlicitere en fuldtidsbogholder stilling til DVB spare følgende:
En fuldtidsansat bogholderløn ligger i gennemsnit på 36.340 kr/måned. Med de overhead omkostninger der følger med, vil den samlede omkostning komme til at ligge på 50.876,- kr./måned hvilket svarer til en timeløn på 312,12 kr.
En fuldtidskontrakt med DVB vil ligge på 32.600,- kr per måned. Altså en besparelse på 36%
Udover dette er DVB en skalerbar løsning, der kan tilpasses jeres behov, (ex. under årsafslutning og revision).
Vores mandskab har over 25 års erfaring indenfor faget med referencer som:
- Orkla Food koncernen
- Aviator Airport Services koncernen
- Accountor Denmark
- BDO Revision
- CapWorks ApS
- Det offentlige
- Danske Bank
Vi glæder os til at høre fra dig.
Få din egen bogholder, revisor og regnskabsprogram i én samlet løsning og til en fast månedlig pris fra 400 kr./md.. Vi tager os af din moms, skat, årsregnskab og bogfører alle dine bilag uden merpris.
I samarbejde med IVN kan du lige nu få 20% rabat det første år
9 ud af 10 mindre virksomheder/iværksættere kæmper med disse problemstillinger:
- manglende likviditet
- kontant eller for korte betalingsbetingelser fra leverandører
- begrænset økonomisk råderum
- begrænset udviklings- og vækstmuligheder
- bruger for meget tid på administration
- manglende betaling fra kunder
Som andelshaver i Andelsgarant får du som IVN medlem fakturaadministration, rykkerservice og inkassobehandling til følgende medlemspris:
Første år | Andelshaver | IVN medlem |
Opstartsomkostning | 3.000 kr. | Gratis |
Årlige omkostninger | 2.400 kr. | Gratis |
Andet år | 2.400 kr. | 1.200 kr. |
Mangler du likviditet til din Start up?
9 ud af 10 mindre virksomheder/iværksættere kæmper med disse problemstillinger:
- manglende likviditet
- kontant eller for korte betalingsbetingelser fra leverandører
- begrænset økonomisk råderum
- begrænset udviklings- og vækstmuligheder
- bruger for meget tid på administration
- manglende betaling fra kunder
Som andelshaver i Andelsgarant får du som IVN medlem fakturaadministration, rykkerservice og inkassobehandling til følgende medlemspris:
Første år | Andelshaver | IVN medlem |
Opstartsomkostning | 3.000 kr. | Gratis |
Årlige omkostninger | 2.400 kr. | Gratis |
Andet år | 2.400 kr. | 1.200 kr. |
Betingelser fra Andelsgarant A.M.B.A:
For IVN medlemmer som bliver andelshaver, og får stillet garanti er første år gratis
Vi gennemgår virksomheden for potentiale, samt gaps i platformen som skal skabe vækst. Herunder:
Salg: identificering, segmentering, fokusering. Hvordan er strukturen i salgsprocessen.
Team: kompetencer, onboarding, meet&align. Hvad er de rigtige kompetencer og hvordan benyttes de.
Operativ model: KPI, modul-opbygning. Hvor skalérbar og transparent er dit produkt.
IT: process-optimering, IT-strategi split. Hvordan benyttes IT bedst muligt som vækst-redskab.