102 annoncer fundet · 0 tags valgt

Vil du også have succes med influencer marketing? Så kan du oprette dig helt gratis på vores platform og få direkte adgang til:

· Dit eget overskuelige dashboard, hvor du kan se alle sine KPIer og følge med i din ROI.

· Oprettelse af kampagner bygget på kommissionsbaseret marketing. Dvs. du kun betaler, når en influencer laver et salg for dig.

· Kartotek over 1000 influencers.

· Filtrering på influencers, så du nemt og hurtigt kan få et overblik over, hvem der passer bedst på din branche.

· Chat med de forskellige Influencers, der er på de individuelle kampagner.

· Løbende notifikationer så du hele tiden er opdateret på, hvad der sker på dine kampagner.

· Rapporter indeholdende daglige, månedlige, årlige og all time data på dine salg og generelle performance.

· Automatisk udbetaling til dine influencers.

Hvis du ønsker at tilgå endnu flere features og mere data, er der mulighed for, at du kan opgradere til vores Self Service løsning. Grundet Covid-19 er dansk erhvervsliv hårdt ramt for tiden, hvorfor vi gerne vil gøre vores for at støtte op herom. Vi tilbyder derfor, at du kan opgradere dit abonnement for kun 199 kr. pr. måned i 3 måneder*.

*Hvis du ønsker at fortsætte løsningen efter tre måneder, koster det herefter 599 kr. pr. måned

Den virtuelle bogholder består af et velkonsolideret team der sikrer at små såvel som store virksomheder kan få kvalificeret online bogholderi og rådgivning på en nem, billig og enkelt måde. Alle vores ansatte er danske og vores kvalitet følger dansk standard.

Absolut billigste pris på markedet.

Vores timepriser ligger fra 200 til 250 kr/time afhængig af antal timer.

Hvilke ydelser leverer DVB?

 DVB leverer ydelser indenfor:

  • Finansbogføring
  • Kreditorstyring
  • Debitorstyring
  • Momsadministration
  • Lønadministration
  • Afstemninger
  • Virksomhedsrådgivning

Hvorfor skal jeg vælge DVB og ikke bare ansætte en bogholder?

Det største udbytte vi ser hos vores samarbejdspartnere, er den besparelse som der er at hente ved at bruge os kontra at ansætte personale internt i huset.
Ved at udlicitere bogholderifunktionen til DVB slipper man for de overhead omkostninger der er ved at have en medarbejder ansat som pension, ferie, sociale ydelser såsom AUB, ATP, uddannelses- og barselsfonde og måske også en sundhedsforsikring.
Alt dette munder sig typisk ud i et tillæg på 35-45% som man tillægger medarbejderens løn.
Med andre ord så kan du ved at udlicitere en fuldtidsbogholder stilling til DVB spare følgende:

En fuldtidsansat bogholderløn ligger i gennemsnit på 36.340 kr/måned. Med de overhead omkostninger der følger med, vil den samlede omkostning komme til at ligge på 50.876,- kr./måned hvilket svarer til en timeløn på 312,12 kr.

En fuldtidskontrakt med DVB vil ligge på 32.600,- kr per måned. Altså en besparelse på 36%

Udover dette er DVB en skalerbar løsning, der kan tilpasses jeres behov, (ex. under årsafslutning og revision).

Vores mandskab har over 25 års erfaring indenfor faget med referencer som:

  • Orkla Food koncernen
  • Aviator Airport Services koncernen
  • Accountor Denmark
  • BDO Revision
  • CapWorks ApS
  • Det offentlige
  • Danske Bank

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Få din egen bogholder, revisor og regnskabsprogram i én samlet løsning og til en fast månedlig pris fra 400 kr./md.. Vi tager os af din moms, skat, årsregnskab og bogfører alle dine bilag uden merpris.

I samarbejde med IVN kan du lige nu få 20% rabat det første år

9 ud af 10 mindre virksomheder/iværksættere kæmper med disse problemstillinger:

  • manglende likviditet
  • kontant eller for korte betalingsbetingelser fra leverandører
  • begrænset økonomisk råderum
  • begrænset udviklings- og vækstmuligheder
  • bruger for meget tid på administration
  • manglende betaling fra kunder

Som andelshaver i Andelsgarant får du som IVN medlem fakturaadministration, rykkerservice og inkassobehandling til følgende medlemspris:

 

Første år Andelshaver IVN medlem
Opstartsomkostning 3.000 kr. Gratis
Årlige omkostninger 2.400 kr. Gratis
Andet år 2.400 kr. 1.200 kr.

Vi gennemgår virksomheden for potentiale, samt gaps i platformen som skal skabe vækst. Herunder:

Salg: identificering, segmentering, fokusering. Hvordan er strukturen i salgsprocessen.

Team: kompetencer, onboarding, meet&align. Hvad er de rigtige kompetencer og hvordan benyttes de.

Operativ model: KPI, modul-opbygning. Hvor skalérbar og transparent er dit produkt.

IT: process-optimering, IT-strategi split. Hvordan benyttes IT bedst muligt som vækst-redskab.

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer