129 annoncer fundet · 0 tags valgt

Billy er et brugervenligt regnskabsprogram udviklet specielt til selvstændige, som gør regnskab og bogføring nemt for alle. Med Billy får du let og hurtigt overblik over din økonomi, og du kan automatisere flere af de kedelige tasteopgaver, så du i stedet kan bruge din tid på at drive din virksomhed.

 

Med Billy premium kan du:

– Let sende fakturaer og tilbud

– Uploade kvitteringer med din smartphone

– Afregne moms med få klik

– Få gratis support alle ugens dage

– Og meget mere

 

 

Vil du også have succes med influencer marketing? Så kan du oprette dig helt gratis på vores platform og få direkte adgang til:

· Dit eget overskuelige dashboard, hvor du kan se alle sine KPIer og følge med i din ROI.

· Oprettelse af kampagner bygget på kommissionsbaseret marketing. Dvs. du kun betaler, når en influencer laver et salg for dig.

· Kartotek over 1000 influencers.

· Filtrering på influencers, så du nemt og hurtigt kan få et overblik over, hvem der passer bedst på din branche.

· Chat med de forskellige Influencers, der er på de individuelle kampagner.

· Løbende notifikationer så du hele tiden er opdateret på, hvad der sker på dine kampagner.

· Rapporter indeholdende daglige, månedlige, årlige og all time data på dine salg og generelle performance.

· Automatisk udbetaling til dine influencers.

Hvis du ønsker at tilgå endnu flere features og mere data, er der mulighed for, at du kan opgradere til vores Self Service løsning. Grundet Covid-19 er dansk erhvervsliv hårdt ramt for tiden, hvorfor vi gerne vil gøre vores for at støtte op herom. Vi tilbyder derfor, at du kan opgradere dit abonnement for kun 199 kr. pr. måned i 3 måneder*.

*Hvis du ønsker at fortsætte løsningen efter tre måneder, koster det herefter 599 kr. pr. måned

Den virtuelle bogholder består af et velkonsolideret team der sikrer at små såvel som store virksomheder kan få kvalificeret online bogholderi og rådgivning på en nem, billig og enkelt måde. Alle vores ansatte er danske og vores kvalitet følger dansk standard.

Absolut billigste pris på markedet.

Vores timepriser ligger fra 200 til 250 kr/time afhængig af antal timer.

Hvilke ydelser leverer DVB?

 DVB leverer ydelser indenfor:

  • Finansbogføring
  • Kreditorstyring
  • Debitorstyring
  • Momsadministration
  • Lønadministration
  • Afstemninger
  • Virksomhedsrådgivning

Hvorfor skal jeg vælge DVB og ikke bare ansætte en bogholder?

Det største udbytte vi ser hos vores samarbejdspartnere, er den besparelse som der er at hente ved at bruge os kontra at ansætte personale internt i huset.
Ved at udlicitere bogholderifunktionen til DVB slipper man for de overhead omkostninger der er ved at have en medarbejder ansat som pension, ferie, sociale ydelser såsom AUB, ATP, uddannelses- og barselsfonde og måske også en sundhedsforsikring.
Alt dette munder sig typisk ud i et tillæg på 35-45% som man tillægger medarbejderens løn.
Med andre ord så kan du ved at udlicitere en fuldtidsbogholder stilling til DVB spare følgende:

En fuldtidsansat bogholderløn ligger i gennemsnit på 36.340 kr/måned. Med de overhead omkostninger der følger med, vil den samlede omkostning komme til at ligge på 50.876,- kr./måned hvilket svarer til en timeløn på 312,12 kr.

En fuldtidskontrakt med DVB vil ligge på 32.600,- kr per måned. Altså en besparelse på 36%

Udover dette er DVB en skalerbar løsning, der kan tilpasses jeres behov, (ex. under årsafslutning og revision).

Vores mandskab har over 25 års erfaring indenfor faget med referencer som:

  • Orkla Food koncernen
  • Aviator Airport Services koncernen
  • Accountor Denmark
  • BDO Revision
  • CapWorks ApS
  • Det offentlige
  • Danske Bank

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Heap er digital pension til iværksættere, selvstændige og freelancere med et fleksibelt arbejdsliv og omskiftelige behov.
Glem alt om minimumskrav, papirarbejde, skjulte gebyrer og kedelige møder. Her er du selv i kontrol, og kan starte din pension på 10 minutter, skrue op, ned eller sætte den på pause, når det passer dig, uden det koster ekstra.  
Du har i Heap adgang til investeringsprodukter og forsikringer, som du selv kan sammensætte og løbende tilpasse til dine behov – og økonomi. Vores partnerskab med Topdanmark giver dig både tryghed for dine penge og adgang til nogle af landets førende investeringseksperter, som arbejder ihærdigt på at give dig det maksimale udbytte af din opsparing i 100% bæredygtige investeringer.

Funding er en jungle!

… Men det behøver det ikke at være for dig!

Jeg har skrevet den komplette manual til dig, der skal ud og søge funding. Bogen indeholder alt vores materiale, lige fra vores eget pitch deck og en optagelse fra et event til en dybdegående beskrivelse af hele processen – og med overvejelser om, hvad vi ville have gjort anderledes i dag” udtaler forfatteren.

Bogen bygger direkte på eManagers erfaring, hvor de både har rejst 1 mio DKK samt gået glip en kapitalrunde på 4,5 mio DKK.

Kort sagt har Rasmus skrevet den bog, han selv gerne ville have læst, inden de gik ud og søgte funding.

Med forord af Lars Tvede og en udtalelse af Martin Thorborg er ”Pitch Deck” den eneste rigtige bog til iværksættere, som skal ud og søge funding første gang.

 

Bogen er bedst til dig, som… 

… er på bar bund vedrørende alt fra, hvordan du skal udarbejde et pitch deck, til hvordan du griber det hele an angående funding. Hvis du er den person, så lover Rasmus, at han kan hjælpe dig godt videre!

 

Udtalelser

Martin Thorborg

Direktør i Dinero og investor

Her er bogen, der vil øge dine chancer for en investering mange gange! Bogen er praktisk, forståelig, og vigtigst af alt, så bygger den på erfaring.  

Så for din, min og andre investorers skyld, bedes du læse og anvende denne bog, når du skal ud og søge funding”.

 

Louise Herping Ellegaard

Iværksætter og investor

Bogen er en fantastisk håndbog i, hvordan man laver sit pitch deck, finder investorer og lander en investering. 

Jeg vil anbefale bogen til alle, der skal søge funding, og mit bedste tip er at læse bogen sideløbende med, at du laver dit eget materiale”.

 

Lidt om forfatteren, Rasmus Madsen

Tidligere revisor hos Deloitte med en HD(R) og en kandidatgrad på CBS. Rasmus er iværksætter og har foruden mange spændende projekter bag sig også skrevet den praktiske iværksætterbog ”Det lille skridt”, som ofte bruges på uddannelsesinstitutioner. Senest har Rasmus været med til at sælge den danske succes, Dinero, for over 148 mio NOK.

Få din egen bogholder, revisor og regnskabsprogram i én samlet løsning og til en fast månedlig pris fra 400 kr./md.. Vi tager os af din moms, skat, årsregnskab og bogfører alle dine bilag uden merpris.

I samarbejde med IVN kan du lige nu få 20% rabat det første år

9 ud af 10 mindre virksomheder/iværksættere kæmper med disse problemstillinger:

  • manglende likviditet
  • kontant eller for korte betalingsbetingelser fra leverandører
  • begrænset økonomisk råderum
  • begrænset udviklings- og vækstmuligheder
  • bruger for meget tid på administration
  • manglende betaling fra kunder

Som andelshaver i Andelsgarant får du som IVN medlem fakturaadministration, rykkerservice og inkassobehandling til følgende medlemspris:

 

Første år Andelshaver IVN medlem
Opstartsomkostning 3.000 kr. Gratis
Årlige omkostninger 2.400 kr. Gratis
Andet år 2.400 kr. 1.200 kr.

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer