Foreningen netvaekst.dk består af en række erfarne erhvervsfolk, som uden beregning vejleder iværksættere og SMVer på de områder, hvor der oftest er udfordringer, herunder
salg & markedsføring,
organisation og ledelse samt
økonomi og finansiering.
Vi stiller et par enkle krav til virksomhederne, for at være kvalificerede.
I et digitalt og konkurrencepræget marked, kan det være en uoverskuelig opgave, at finde og forhandle gode priser – især som iværksætter.
Justt er det største indkøbsfællesskab for erhvervslivet.
Vi er eksperter i at forhandle priser og vilkår på alt fra kontorartikler og benzin til forsikringer og elaftaler. Det giver dig mere tid til at passe på din forretning, fordi vi sparer dig tid, penge og besvær på indkøb.
Som mindre erhvervsdrivende kan du få et gratis medlemskab og adgang til eksklusive rabatter.
Som medlem af Justt kan du f.eks. spare penge på:
Biler og brændstof
Mad og drikke
It og telefoni
Forsikring
Indretning og kontorforsyninger
Book en uforpligtende demo af Justt medlemsportal, så du selv kan opleve og se dine muligheder som medlem.
I et digitalt og konkurrencepræget marked, kan det være en uoverskuelig opgave, at finde og forhandle gode priser – især som iværksætter.
Justt er det største indkøbsfællesskab for erhvervslivet.
Vi er eksperter i at forhandle priser og vilkår på alt fra kontorartikler og benzin til forsikringer og elaftaler. Det giver dig mere tid til at passe på din forretning, fordi vi sparer dig tid, penge og besvær på indkøb.
Som mindre erhvervsdrivende kan du få et gratis medlemskab og adgang til eksklusive rabatter.
Som medlem af Justt kan du f.eks. spare penge på:
Biler og brændstof
Mad og drikke
It og telefoni
Forsikring
Indretning og kontorforsyninger
Book en uforpligtende demo af Justt medlemsportal, så du selv kan opleve og se dine muligheder som medlem.
Betingelser fra Justt:
Det er uforpligtende at booke en demo af Justt medlemsportal.
Udfyld vores formular, så du selv kan opleve og se dine muligheder som medlem.
Billy er et brugervenligt regnskabsprogram udviklet specielt til selvstændige, som gør regnskab og bogføring nemt for alle. Med Billy får du let og hurtigt overblik over din økonomi, og du kan automatisere flere af de kedelige tasteopgaver, så du i stedet kan bruge din tid på at drive din virksomhed.
Billy er et brugervenligt regnskabsprogram udviklet specielt til selvstændige, som gør regnskab og bogføring nemt for alle. Med Billy får du let og hurtigt overblik over din økonomi, og du kan automatisere flere af de kedelige tasteopgaver, så du i stedet kan bruge din tid på at drive din virksomhed.
Med Billy premium kan du:
– Let sende fakturaer og tilbud
– Uploade kvitteringer med din smartphone
– Afregne moms med få klik
– Få gratis support alle ugens dage
– Og meget mere
Betingelser fra Billy:
–
Vil du også have succes med influencer marketing? Så kan du oprette dig helt gratis på vores platform og få direkte adgang til:
· Dit eget overskuelige dashboard, hvor du kan se alle sine KPIer og følge med i din ROI.
· Oprettelse af kampagner bygget på kommissionsbaseret marketing. Dvs. du kun betaler, når en influencer laver et salg for dig.
· Kartotek over 1000 influencers.
· Filtrering på influencers, så du nemt og hurtigt kan få et overblik over, hvem der passer bedst på din branche.
· Chat med de forskellige Influencers, der er på de individuelle kampagner.
· Løbende notifikationer så du hele tiden er opdateret på, hvad der sker på dine kampagner.
· Rapporter indeholdende daglige, månedlige, årlige og all time data på dine salg og generelle performance.
· Automatisk udbetaling til dine influencers.
Hvis du ønsker at tilgå endnu flere features og mere data, er der mulighed for, at du kan opgradere til vores Self Service løsning. Grundet Covid-19 er dansk erhvervsliv hårdt ramt for tiden, hvorfor vi gerne vil gøre vores for at støtte op herom. Vi tilbyder derfor, at du kan opgradere dit abonnement for kun 199 kr. pr. måned i 3 måneder*.
*Hvis du ønsker at fortsætte løsningen efter tre måneder, koster det herefter 599 kr. pr. måned
Vil du også have succes med influencer marketing? Så kan du oprette dig helt gratis på vores platform og få direkte adgang til:
· Dit eget overskuelige dashboard, hvor du kan se alle sine KPIer og følge med i din ROI.
· Oprettelse af kampagner bygget på kommissionsbaseret marketing. Dvs. du kun betaler, når en influencer laver et salg for dig.
· Kartotek over 1000 influencers.
· Filtrering på influencers, så du nemt og hurtigt kan få et overblik over, hvem der passer bedst på din branche.
· Chat med de forskellige Influencers, der er på de individuelle kampagner.
· Løbende notifikationer så du hele tiden er opdateret på, hvad der sker på dine kampagner.
· Rapporter indeholdende daglige, månedlige, årlige og all time data på dine salg og generelle performance.
· Automatisk udbetaling til dine influencers.
Hvis du ønsker at tilgå endnu flere features og mere data, er der mulighed for, at du kan opgradere til vores Self Service løsning. Grundet Covid-19 er dansk erhvervsliv hårdt ramt for tiden, hvorfor vi gerne vil gøre vores for at støtte op herom. Vi tilbyder derfor, at du kan opgradere dit abonnement for kun 199 kr. pr. måned i 3 måneder*.
*Hvis du ønsker at fortsætte løsningen efter tre måneder, koster det herefter 599 kr. pr. måned
Betingelser fra Make Influence:
*Hvis du ønsker at fortsætte løsningen efter tre måneder, koster det herefter 599 kr. pr. måned
Den virtuelle bogholder består af et velkonsolideret team der sikrer at små såvel som store virksomheder kan få kvalificeret online bogholderi og rådgivning på en nem, billig og enkelt måde. Alle vores ansatte er danske og vores kvalitet følger dansk standard.
Absolut billigste pris på markedet.
Vores timepriser ligger fra 200 til 250 kr/time afhængig af antal timer.
Hvilke ydelser leverer DVB?
DVB leverer ydelser indenfor:
Finansbogføring
Kreditorstyring
Debitorstyring
Momsadministration
Lønadministration
Afstemninger
Virksomhedsrådgivning
Hvorfor skal jeg vælge DVB og ikke bare ansætte en bogholder?
Det største udbytte vi ser hos vores samarbejdspartnere, er den besparelse som der er at hente ved at bruge os kontra at ansætte personale internt i huset.
Ved at udlicitere bogholderifunktionen til DVB slipper man for de overhead omkostninger der er ved at have en medarbejder ansat som pension, ferie, sociale ydelser såsom AUB, ATP, uddannelses- og barselsfonde og måske også en sundhedsforsikring.
Alt dette munder sig typisk ud i et tillæg på 35-45% som man tillægger medarbejderens løn.
Med andre ord så kan du ved at udlicitere en fuldtidsbogholder stilling til DVB spare følgende:
En fuldtidsansat bogholderløn ligger i gennemsnit på 36.340 kr/måned. Med de overhead omkostninger der følger med, vil den samlede omkostning komme til at ligge på 50.876,- kr./måned hvilket svarer til en timeløn på 312,12 kr.
En fuldtidskontrakt med DVB vil ligge på 32.600,- kr per måned. Altså en besparelse på 36%
Udover dette er DVB en skalerbar løsning, der kan tilpasses jeres behov, (ex. under årsafslutning og revision).
Vores mandskab har over 25 års erfaring indenfor faget med referencer som: