Planlæg din produktmarkedsføring effektivt og øg chancerne for succes

En gennemarbejdet markedsføringsplan skal sikre, at dine kræfter bruges optimalt på at synliggøre dine produkter eller ydelser.

Der er god værdi i at have en specifik markedsføringsplan for enkelte fremstød. Inden du går i gang, er der nogle overvejelser du bør gøre dig:

 

Giver det mening?
Hvis ikke det giver mening at bevæge dig ind på et nyt marked, er der ingen grund til at lave en omkostningsfuld og tidskrævende markedsføringsplan. Det kan du nemt afdække ved at svare på følgende spørgsmål:

  • Er der kunder at hente? Hvis du prøver at bevæge dig ind på et marked, hvor efterspørgslen er mættet,...

Vil du se mere?

Bliv medlem af IVN og få fuld adgang.

Allerede medlem?

Log ind
IVN IVN

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer