Salgsbrevet – kommunikér effektivt til din specifikke målgruppe og opnå succes

Et salgsbrev til en potentiel kunde skal udformes på en sådan måde, at læseren umiddelbart fatter interesse for brevets indhold. Her skal der tales direkte til kunden og gerne kræses for dem, så det opfattes som et unikt og særligt tilpasset tilbud.

Salgsbrevet er en stærk og direkte kommunikationsform, hvor du kan komme tæt på dine kunder og skabe grundlag for et salg. Samtidig har det den fordel, at du kan markedsføre dig,  uden at dine konkurrenter ved det.

Når du udsender salgsbreve, er det vigtigt, at du på forhånd har indhentet så mange oplysninger om kunden som muligt. Jo større kendskab til den potentielle kunde, jo bedre.

 

Grundregler

  • Udvælg din målgruppe præcist.
  • Indhent så mange oplysninger om kunden som...

Vil du se mere?

Bliv medlem af IVN og få fuld adgang.

Allerede medlem?

Log ind
IVN IVN

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer