Forstå dine kunder
Med god kundeindsigt baseret på kvalitativ data kan du styre retningen for din forretning, så den forbliver relevant for dine kunder.
INFO
-
torsdag d. 5. januar 2023
- 09:00
-
Online
Din kundetilfredshed bør være kernen i din forretning. Og jo bedre du kender din målgruppe, jo bedre kan du markedsføre til dine drømmekunder. Så hvordan anvender du kvalitativ data i kundeindsigt som pejlemærke til udviklingen af din virksomhed? Det bliver du klogere på gennem dette forløb.
På workshoppen lærer du:
- Strategisk designtænkning til proces og konceptudvikling.
- Kvalitative metoder og udvikling af kundeindsigter.
- Forretningsudvikling til at styrke din forretningsmodel, værditilbud og salg.
Workshop datoer:
- 05/01: 09.00 – 12.00: Online
- 19/01: 09.00 – 12.00: Online
- 26/01: 09.00 – 11.00: Online
- 02/02 09.00 – 12.00: Online
Pris: Gratis