Forstå dine kunder

Med god kundeindsigt baseret på kvalitativ data kan du styre retningen for din forretning, så den forbliver relevant for dine kunder.

forstå kunder
forstå-kunder

INFO

  • torsdag d. 5. januar 2023
  • 09:00
  • Online
Tilmeld

Din kundetilfredshed bør være kernen i din forretning. Og jo bedre du kender din målgruppe, jo bedre kan du markedsføre til dine drømmekunder. Så hvordan anvender du kvalitativ data i kundeindsigt som pejlemærke til udviklingen af din virksomhed? Det bliver du klogere på gennem dette forløb. 

På workshoppen lærer du:

  • Strategisk designtænkning til proces og konceptudvikling.
  • Kvalitative metoder og udvikling af kundeindsigter.
  • Forretningsudvikling til at styrke din forretningsmodel, værditilbud og salg.


Workshop datoer:

  • 05/01: 09.00 – 12.00: Online
  • 19/01: 09.00 – 12.00: Online
  • 26/01: 09.00 – 11.00: Online
  • 02/02 09.00 – 12.00: Online

Pris: Gratis

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer