Hent en skabelon til content kalender

Skabelon til Content kalender

Vil du danne dig et let og overskueligt overblik over, hvad en forretningsplan skal indeholde, kan det være en idé at gå ud fra en skabelon. På den måde er det eneste du skal koncentrere dig om er at lave research og skitsere og konkretisere dine mange, geniale idéer.

Her hjælper vi dig på første skridt af vejen, nemlig content kalenderen. Den kan bruges til at få struktureret din indsats i forhold til nyhedsbreve, opslag på de sociale medier og blogposts. På den måde er du sikker på at få sendt ud jævnligt og har et overblik over hvilke datoer, der skal ske hvad. Så kan du også planlægge flere opslag på en gang, så du ikke skal sidde dagligt og skrive opslag, for at holde møllen igang.

Har du brug for hjælp til andre emner i forbindelse med branding på sociale medier eller e-mail markedsføring, er vi sikre på at de andre medlemmer vil hjælpe dig her i fællesskabet. Som medlem af IVN kan du blive sat sammen med andre iværksættere i relevante netværksgrupper. Her kan du finde sparring til enhver situation, samtidig med at du udvider dit netværk med gode forretningsforbindelser og potentielle samarbejdspartnere.

Få iværksætterhjælp her

Hos IVN har vi gjort det let for dig at komme igang med at være aktiv på de sociale medier og lade din emailliste vokse.
Det kan være en hjælp til at holde dig selv i ørene og gøre det mere overskueligt at passe dine kanaler i hverdagen.
Som iværksætter har du mange kasketter på, og der kan sociale medier ofte stå sidst i køen. Men det er et dyrebart brandingværktøj, som er med til at vedligeholde og styrke din skare af kunder. Derfor skal det passes og plejes.

Hent vores skabelon til Content Kalender

Det kan hurtigt virke uoverskueligt at få lavet markedsføring i din virksomhed. Hvordan har de andre dog al den tid til at få skabt spændende indhold, som de deler af i en lind strøm? De må da have en flok ansatte, der sidder og gør det?
Sådan behøver det ikke nødvendigvis at være. Som med de fleste ting i din forretning, kræver det en god struktur at lykkes med dine initiativer. Derfor bør der også være orden i dine opslag, så du ikke blot slår content op sporadisk, men har en konkret plan for, hvornår du gør det og med hvilke emner. Det vil øge værdien af dit indhold og samtidig spare dig for en masse tid – og ikke mindst dårlig samvittighed over ikke at få postet.

Det kan være nyttigt at finde sparring til din markedsføring, så du ikke står alene med det hele, og så du ved at din indsats bærer frugt. Det er en god idé at samle dine spørgsmål og tage dem med til diverse netværksgruppemøder med andre iværksættere, der står i samme situation som dig. Her vil du kunne finde en eller flere sparringspartnere, som hjælper dig godt på vej. Hvem ved, måske finder du en ny iværksætter-makker, og I kan følge hinandens udvikling, eller måske finder du endda en ny partner til din forretning? Mulighederne er mange og vi ønsker dig alt det bedste i din netværksrejse.

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer