#SoMe: Sådan kommer du godt i gang på de sociale medier

Digital markedsføring har taget et stort skridt siden introduktionen af sociale medier som Facebook og Instagram. Her bør du være til stede og helst meget aktivt. For at folk skal få øje på dig og identificere sig med dit brand, er det især de sociale medier, du skal bruge som redskab

Hver tredje dansker bruger de sociale medier. Hvis du kun kigger på aldersgruppen 15-18 år, er der næsten tale om 100%. Udover det består over 60% af vores samlede gennemsnitlige telefontid med at kigge på de sociale medier.

På den måde er det næsten sikkert at sige, at uanset hvilken branche du beskæftiger dig med og hvilken målgruppe du har, vil de være at finde på et eller flere af de sociale medier. Er din målgruppe andre virksomheder, er det en god idé at starte med at...

Vil du se mere?

Bliv medlem af IVN og få fuld adgang.

Allerede medlem?

Log ind
IVN IVN

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer