Få styr på lønnen til dine ansatte – uden for mange besværlige processer og dyre fejl

At have ansatte er uden sammenligning den mest komplicerede del af at være selvstændigt erhvervsdrivende. For med ansatte kommer lønudbetaling.

For at få den første person på din lønningsliste, kræver det en investering i et lønsystem og tid til at sætte sig ind i det. Der findes mange bud på gode lønsystemer. Vi lister her et par af de mest kendte:

 

Danløn

Et af landets ældste og største lønsystemer. Danløn bryster sig af lave priser og integration med de mest gængse regnskabssystemer.

 

Dataløn

Bluegardens ene lønsystem er Dataløn, der primært er målrettet små og mellemstore virksomheder. Dataløn er fleksibelt og har en høj grad af automatiserede indberetninger til SKAT.

 

Multiløn

Bluegardens andet lønsystem er Multiløn, der i højere grad sætter fokus på generel medarbejderhåndtering og HR.

 

Og derudover findes der et hav af lønsystemer, der alle kan noget, af det du har brug for. De fleste arbejder på at forbedre sig og støtte op om de forskellige regnskabs- og planlægningssystemer, der også er i rivende fart.

 

Langt de fleste lønsystemer har en online brugerflade, hvor al sikkerhed ligger hos dem. Dog er det som regel en god idé at sikre sig, at de lever op til de stigende krav om persondata, der gennemføres løbende.

 

Betal dig fra lønnen

Der er stadig nogle revisorer og bogføringsbureauer, der tilbyder hjælp med at ordne løn for deres kunder. Hvis du gerne vil slippe helt for bøvl med lønninger, kan du tage det med i overvejelserne, allerede inden du lægger dig fast på en revisor.

Vi bruger Cookies på dette site for at forbedre brugeroplevelsen og indhente statistik til intern såvel som ekstern brug.

Ved at klikke på et link på siden giver du os tilladelse til at lægge cookies på din computer